Parteneriate de sponsorizare

Este incontestabil că sportul de performanță are nevoie de o susținere financiară consistentă și constantă pentru a produce rezultate, campioni, recorduri, bucurie și modele sociale. Se naște în mod natural o apartenență a unei populații la fenomenul sportiv și la entitatea în care sportivii sunt organizați, care se constituie ca suporteri și, respectiv, spectatori. Se creează astfel un puternic potențial de trafic în sens economic și oportunități evidente de marketing față de această populație țintă (sports marketing).

Strategia pe care o urmărim este stabilirea de parteneriate de sponsorizare prin care ambele părți beneficiază de un câștig și se susțin reciproc pentru realizarea performanței, astfel:

  • pe de-o parte, compania parteneră beneficiază de marketing sportiv și obține accesul la traficul generat de activitatea sportivă a secțiilor noastre;
  • pe de cealaltă parte, activitatea sportivă a Clubului este susținută financiar, ceea ce determină creșterea performanțelor sportive și a vizibilității secției sportive sponsorizate.

Se creează deci un efect de reciprocitate, în cascadă, prin care finanțarea oferită de sponsor determină o creștere continuă și o dinamică pozitivă a valorilor de trafic atras de sportivii Clubului și a oportunităților de marketing. Așadar, partenerul nu beneficiază doar de facilitățile fiscale ale legii sponsorizării, ci cheltuiala făcută are un potențial evident de a avea o rată de eficiență considerabilă (fiind privită în fapt ca o cheltuială operațională) și contribuind la majorarea cifrei de afaceri cu o marjă pozitivă.

Este incontestabil și că brandul „Rapid” este unul dintre cele mai puternice branduri sportive din România și cu un număr mare de suporteri. De aceea considerăm că notorietatea brandului, canalele publicitare pe care le activează și brand-awareness pe care îl câștigă orice companie în relație cu CS Rapid București sunt doar o parte din premisele pentru succes în orice potențial parteneriat.

Oferta noastră de marketing sportiv presupune în concret stabilirea unei relații de parteneriat bazate pe sponsorizare între Clubul Sporti Rapid București și companiile interesate de branding pe echipamentul oficial (shirt branding), promovare și publicitate vizuală (indoor, outdoor și online), campanii de comunicare, precum și alte activități de marketing.

Oferta se pretează pentru toate cele 14 secții sportive organizate la nivelul Clubului și care se bucură de o excelentă vizibilitate și trafic cu potențial comercial, respectiv:

  • sporturi de echipă: handbal feminin, baschet feminin, baschet masculin, volei feminin, volei masculin, polo;
  • sporturi individuale: atletism, karate, judo, box, haltere, lupte libere, lupte greco-romane;
  • jocuri sportive: popice.

Oferta completă de marketing sportiv

Descarca